اخبار بین المللی, سلول درمانی
شماره: 34320
1400/04/12 - 11:00
سرمایه گذاری در ۱۰۰ نوآوری صنعتی برتر برای انتقال فناوری بین المللی

برنامه“ZHONGGUANCUN (ZGC) FORUM 2021” در چین برگزار خواهد شد.

به گزارش بنیان به نقل از انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، ZHONGGUANCUN (ZGC) FORUM 2021  مهم ترین بستر همکاری بین المللی در زمینه های علمی، نوآوری و فناوری های جدید بوده و هدف آن، افزایش تبادل دانش، استعدادها و مهارت ها از طریق برگزاری سمینارهای موضوعی و فرصت های شبکه سازی است.
این برنامه از سال ۲۰۰۷ تا کنون سالانه برای تمرکز بر مباحث مهم بین لمللی در زمینه علوم، فناوری و نوآوری برگزار شده که در هر دوره موضوع متفاوتی برای آن تعیین می شود. موضوع این دوره:

با برگزاری رقابت میان شرکت های کوچک و متوسط، نوآفرین ها و شرکت های زایشی نوآور، دانشگاه ها و  موسسات پژوهشی سراسر جهان و ارزیابی و انتخاب بهترین پروژه ها است.
بخش های متنوع فراخوان ۲۰۲۱، به شرح ذیل بوده که برای هر بخش، تعداد ده فناوری یا پروژه برتر جهت جذب سرمایه انتخاب خواهد شد:
نسل جدید ICT
حمل و نقل هوشمند
مواد جدید
انرژی های جدید
تولید هوشمند
تجهیزات پیشرفته پزشکی
کشاورزی مدرن
تجهیزات پیشرفته
زیست فناوری و پزشکی نوآورانه
حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار

به منظور تسهیل مشارکت نوآوران کشور در این رویداد، تفاهمنامه ای سه جانبه فی مابین برگزار کننده برنامه در چین (ZGC)، همکار اروپایی (SPICI ) و انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران (IRAMOT) منعقد شده است.
بر این اساس نوآوران و  فناوران می توانند با شرکت در برنامه ZGC، از فرصت ارائه طرح خود به تعداد زیادی از سرمایه گذاران، مراکز رشد و متخصصان باتجربه چینی بهره مند گردند.

 فرصت ثبت نام: حداکثر تا 29 تیر ۱۴۰۰

 لینک ثبت نام:
https://forms.gle/F9YqaaTRhgupBv7k7

 کسب اطلاعات بیشتر:
Website: www.iramot.ir
Tel: 88615889

پایان مطلب/
 

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved